6,99 €
8,19 €
10,59 €
Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara
4
  • Išparduota
Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara
Perskaityta: 6,99 €
4
Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara
Perskaityta: 8,19 €
4
Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara
Perskaityta: 10,59 €
4
Reikšminga knyga visiems rinkodarininkams! Kaip pasiekti daugiau turint mažiau? Metas atsikratyti senų strategijų, nuostatų ir prielaidų tam, kad atsirastų vietos naujoms. Mokykitės iš geriausių!
6.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Ryan Holiday
  • Leidėjas
  • Metai: 2018
  • Puslapiai: 144
  • ISBN : 9786098210071
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 15 x 21,6 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Austėja Banytė

Skaitmeninė rinkodara | Ryan Holiday | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

6,99 €
Labai gera GabPad 100%
8,19 €
Kaip nauja! Tiksliai 100%
10,59 €
Kaip nauja! Aidule02 97%

Aprašymas

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.

Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.

Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox", „Mailbox", „Twitter", „Pinterest", „Facebook", „Snapchat", „Evernote", „Instagram", „Mint.com", „AppSumo" ir „StumbleUpon" tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

  • Kaina: 6,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas GabPad.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 8,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Tiksliai.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 10,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Aidule02.

Pardavėjo reitingas:  97%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

6,99 €
Labai gera
GabPad 100%
8,19 €
Kaip nauja!
Tiksliai 100%
10,59 €
Kaip nauja!
Aidule02 97%

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.

Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.

Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox", „Mailbox", „Twitter", „Pinterest", „Facebook", „Snapchat", „Evernote", „Instagram", „Mint.com", „AppSumo" ir „StumbleUpon" tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

Atsiliepimai

    • Dovydas
    • 2022-06-02

    Kaip skaitmeninės rinkodaros specialistas galiu pasakyti - negaiškite laiko su šia knyga. Tuščiažodžiavimas ir labai prastas vertimas.

    • Rasa
    • 2020-06-26

    Norėjosi daugiau informacijos nei tik kelių pasakojimų

Rodyti daugiau
4 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
50%
2
0%
1
50%